Ordremodtagelse
Har du ikke modtaget din ordre endnu?
1. Kontrollera att din adress är korrekt angiven i beställningen.
2. Ditt namn ska vara tydligt angivet på brevlådan.
3. Kontrollera din orderstatus genom att logga in med ditt användar- eller gästkonto (se orderbekräftelsen).
4. Kontrollera brevlådan, fråga grannar eller kontakta närmaste postkontor.
Om du har ytterligare frågor, vänligen kontakta oss via e-post - [email protected] - där du anger din beställnings-ID.
Leveransmetoder
Vi erbjuder leverans till Instabox paketboxar så att du enkelt kan hämta din beställning i din lokala paketbox när det passar dig bäst. Så snart din orderstatus ändras till "Skickad" kommer du att få ett mail med information om din order, inklusive spårningsnummer och adress där paketet levereras.
Instabox skickar också ett SMS med spårningslänk och pinkod som behövs vid hämtning.
Om du inte har mottagit ditt paket från Instabox inom 1-3 arbetsdagar efter att du har fått ett mail från oss om din order, vänligen kontakta Instabox för att se om paketet har kommit fram. Se till att din angivna adress och kontaktinformation vid köpet är korrekt.
Vi erbjuder PostNord leverans direkt till hemadressen. Så snart din beställningsstatus ändras till "Skickad" får du ett mail med information om din beställning - inklusive spårningsnummer och adress där paketet levereras.
Om du inte har mottagit något från PostNord efter 1-3 arbetsdagar efter att du har fått ett mail från oss om din beställning, vänligen kontakta PostNord eller ditt närmaste postkontor för att se om den har kommit fram.
Kom ihåg att se till att den adress du angav vid köpet är korrekt och att ditt namn står tydligt på brevlådan. Om PostNord inte kan leverera till brevlådan kommer de att försöka leverera till närmaste postkontor.