300 DAGERS RETURRÄTT
1-3 HVERDAGAR
FRI FRAGT FRÅN 499 KR
250.000 DANSKA ANVÄNDARE OSS

Över 15 års erfarenhet
med Mac, iPhone, iPad & IT

Faq

Q: När skickar ni varje order?

Alla ordrar skickas 16:30 på vardagar och på helger skickas inga ordrar.

Q: Har ni en fysisk butik?

Nej, det har vi inte. 

Q: Kan jag plocka upp min beställning?

Ja, det kan du men upphämtningen är i Köpenhamn.

Q: Hur returnerar jag en produkt beställt?

Om du redan har kontaktat oss, vänligen skicka den till

MacKabler.dk

Flæsketorvet 68

1711 Köpenhamn V.

Du måste returnera varorna så billigt som möjligt, med samma företag som du tagit emot varan med. Dessutom, skicka ditt namn och adress, så vi måste hitta dig i vårt system. Du kan också kontakta oss för mer information.

Det bör också framgå tydligt varför produkten / beställning returneras.

Q: Produkten är felaktig, vad ska jag göra?

Skriv till vår support på [email protected] där du berättar vad problemet är och bifogar order ID samt och möjligen. en bild (max 1mb) som visar problemet.

Q: Jag har aldrig använt PayPal tidigare, är det säkert?

Ja, är PayPal säker att använda. All din information behandlas med största säkerhet. Dessutom, kan PayPal alltid dra sina pengar tillbaka, och de erbjuder också gratis försäkring så att du alltid kan få pengarna tillbaka om du inte fått dina varor.

Q: Hur kan du betala?

Vi tar de vanligaste kreditkorten men du kan också betala med Paypal eller banköverföring. Vi tar även Bitcoins också som du kan betala enkelt och snabbt med via bitpay.

Q: Jag har köpt från er men inte fått någon e-post?

Vårt system skickar automatiskt ett mejl till alla som har köpt från oss. Det kommer även att skickas ett mejl varje gång din orderstatus ändras, till exempel i samband med transporten. Om du inte har fått något mejl kontrollera din skräppost inkorg för att se till att de inte hamnat där. Om den inte ligger i skräppost inkorgen, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig.

Q: Hur mycket kostar frakten?

Varor skickas som brev genom Post Danmark, är det så här vi kan garantera dig den bästa leverans för låga priser. Eftersom vi sänder mest order som brev, får du dem även om du inte är hemma, vilket är alltid en fördel. De flesta brevlådor är för små för att få en MagSafe eller telefonens batteri, så dessa produkter kommer till ett utlämningsställe. det mest levereras i brevlådan. Vissa produkter skickas packning.

Q: Vad är dropshopping?

Dropshipping innebär att vi inte har vårt egna lager utan vi beställer produkten direkt från leverantören. Leveranstiden är densamma.

Q: Var kan jag se tillgänglighet av produkten?

Det framgår på produktsidan där en ruta antingen röd eller grön, beroende på om lagret är tomt eller inte.

Q: Vilka betalningsalternativ finns för offentliga företag / institutioner?

Vi accepterar företagets kreditkort och EAN-nummer kan väljas som betalningssätt. Annars, skriv till [email protected] så hjälper vi dig.

Q: Jag har köpt flera punkter, men har inte fått dem. Är det ett misstag?

Detta kan bero på en eller flera av dina produkter i överskottslager, eller produkten skickas från en annan leverantör. Dina produkter kommer att skickas så snart de är i lager. Vid dropshipping kan dina varor komma samma dag men i två 2 leveranser.

Q: Jag har ångrat mitt köp, vad ska jag göra?

I det fall din beställning redan har levererats ska du returnera den till vår adress som finns under leveransvillkoren. Det är viktigt att inkludera ordernummer och en beskrivning av fel mm.

Du har 14 dagar på dig att avbryta om förpackningen på de inköpta varorna är obruten.

Q: Det finns ett fel på en eller flera produkter?

Skicka oss ett mejl till [email protected] med ordernummer (tex NTWHKAUQC). Här bör du beskriva problemet så bra som möjligt, vilket felmeddelande får du och hur många olika sätt du har testat det. Om felet är synlig skulle vi väldigt gärna vilja ha ett foto

Q: Har Studentrabatt?

Ja, mackablar.se har studentrabatt, om du vill använda den, skicka ett mejl med en bild av ditt studentkort till [email protected] - så skickar vi en rabattkod på 10%. Det finns många av våra produkter som studenter använder och vi vill göra det lite billigare för dig.

Q: Jag får ett felmeddelande på min enhet när jag använder laddningskabeln.

Om du får meddelandet "Detta tillbehör kanske inte stöds" eller "Denna kabel eller tillbehör som inte är godkända och får inte användas med denna iPhone" kan det bero på att det sitter smuts och damm i laddningsuttaget på din enhet. Det kan enkelt åtgärdas genom att fölaj vår guide här

Q: Återanvändbara förpackningar?

Vi skickar ofta beställningar i återanvändbara förpackningar. Det är onödigt att kasta bort ett fungerande kuvert och dessutom sparar det på naturen. Kuverten vi använder är naturligtvis också av de bästa slag, både kvalitet men också moraliskt.

Q: Vad gör jag om jag vill ha en engelsk eller amerikansk adapter?

Om du vill ha en engelsk eller amerikansk A / C adapter för din MagSafe / iPad laddare, skriv det i textrutan i varukorgen, så ordnar vi att göra det.